söndag

    2012-01-22 / 05:27:24 Publicerat i Allmänt  


vår lärare skulle skicka ut resultatet på vårt prov under helgen, snacka om att jag kollade min mail som en tok hela dagen igår....men inget resultat!

jag la mej relativt tidigt för att orka med att gå upp fem idag oxå men råka vakna vid ett och råkar då kolla mailen igen...resultatet hade kommit!!  och jag klarade det ta mej fan!!!! :D

snacka om lyckorus för jag va helt hundra på att jag skulle få göra omprov! fick ju hjärnsläpp på provet! :(
men med tanke på mitt resultat så måste gränsen varit rätt låg för att få godkänt men vem bryr sej?! jag klarade det!


haha!

nu ska en glad flicka studsa in i duschen sen iväg och jobba 7-20! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0