vaafflor och knasig film...

    2011-01-17 / 09:59:58 Publicerat i Allmänt  


I torsdags tog jag mej till kristianstad hem till moderskeppet där morfis va...
han hade beställt en mössa men den blev inte riktigt som den skulle, inget häng där bak! :P






morfis gjorde god mat...





och till efterrätt blev det snögubbar! :D





sen på eftermiddagen ville morfis ha våfflor (eller vafflor som hans mamma sa)







gottis! =)






moderskeppet fick förresten en sen julklapp av mej....från ullared förstås! :P






på eftermiddagen kom moster maulin och myste och vi skulle kolla på en bra film...
men den va riiiiktigt knasig...inget jag rekommenderar precis även om jared är het som få! ;)








Kommentarer
Postat av: Mia

men SHIT vad domdär vafflorna såg goda ut!!! :P

2011-01-17 @ 11:34:08
URL: http://sunshinei.blogg.se/
Postat av: Apan

Oohh koper du sana trosor till mig med?



Tror jag hade sett ratt lacker ut!

2011-01-17 @ 20:22:02
Postat av: Faster Caroline

Alltså jag bara MÅSTE få träffa din morfar nångång!:D (Har aldrig haft nån själv jue :/) Han såg rätt missnöjd ut med den där mössan oxå haha.



Förresten... kan inte vi träffas o pyssla nån dag??



Puss

2011-01-31 @ 00:05:05
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0