ullared

    2011-01-17 / 09:42:47 Publicerat i Allmänt  



i onsdags va jag i ullared! =)
jag har inte varit där på säkert åtta år eller nåt så det va kul att komma dit...
det bästa var att det fanns i princip inget folk där så man kunde springa in och ut hur mycket man ville plus INGA köer nånstans! ♥




jag stötte på Morgan och såklart va jag tvungen att fråga om jag fick ta en bild! :P
"Har du en riiiiktig kamera med dej när du shoppar? Häftigt!"

han va verkligen en sån mupp som man sett på teve...
han stod tex och packade upp varor på samma ställe halva dan utan att komma nånstans! =)





Ola-Conny fick oxå va med på en bild så han inte skulle bli ledsen! :P


 

 

Vinkruta?  jisses....




Det blev allt några kassar av det när man va färdig...
ont i fötterna som bara den...men kul va det! :D
tack Olof!!










Kommentarer
Postat av: Faster Caroline

Ooo 5,95 för plastpåsar... billigt :) Det var minsann inget kort kvitto det heller ;-) Och ja, Morgan verkar jäkligt muppig haha. Men säkert ganska oförarglig :-P Ska själv dit i sommar! Shoppa som fan! :D

2011-01-30 @ 22:25:00
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0