myspys

    2011-01-04 / 07:37:27 Publicerat i Allmänt  


igår va min lediga dag...
den började med en sconesfrulle! ;)







Sen va det meningen att jag skulle ut och prova kameran "på riktigt" men det braiga ljuset försvann så jag åkte ut till bunkeflo istället och träffade min lille sötnos...
guuud så längesen det va nu! ♥









Världens bästa mysnalle!! ♥





nä...nu måste jag göra mej i ordning för ska till vårdcentralen och lämna tillbaks blodtrycksmaskinen plus pappret om hur det gått...så får vi se vad som händer =)

ska även på nåt så konstigt som en sömnskola...?!
jeje...öppet sinne! öppet sinne!






Kommentarer
Postat av: Erik

Aaw vilken söt vovve! En Akita!?

2011-01-08 @ 18:36:15
Postat av: sofie

jajemän! världens sötaste ukko! =)

2011-01-08 @ 18:47:05
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Erik

Jaa, verkligen söt! Ha allti velat haft en Akita.



2011-01-09 @ 11:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0