110123

    2011-01-23 / 15:16:27 Publicerat i Allmänt  

jobbehelg...då händer det inge spännande!

jobba,sen hem och sova sen jobba igen...

fast igår på rasten va jag hembjuden till goa linda där det bjöds på god mat och många skratt! =)
jag plågade även hennes katter med min kamera! fick en del bra bilder faktiskt...


en tant här sa en grej som va rätt rolig igår:

- höhöhöhö!
- va sitter du och skrattar åt?
- jag kom på att du skrattade för en stund sen, så jag ville stämma in...

jag hade skrattat typ en timme innan hon sa detta...
gulle tant! :D


nä...nu får jag fortsätta jobba...

ha det gött så återkommer jag när jag har tid! ♥






Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Sofie.

Hoppas att du är nöjd med din nya kamera, för bilderna blir ju lika bra som med din förra:-)



Katten på bilden ser ut att mysa, ser nästan ut som du har spegel under hakan på katten.



Jag hör av mig till dig, på början av veckan, så kommer jag ner till dig och hämtar mitt objektiv.



Kram

2011-01-23 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0