ledig en liten futtig dag...

    2010-10-08 / 13:07:05 Publicerat i Allmänt  


Jag skickade lite sällskap till Bihanget förra veckan...
har nu fått bildbevis på att dom kommer bra överens! =)





dom fikar tillsammans och sover tillsammans...
Bihanget + Snillet = ♥





Igår blev det kärlek även på jobbet...
haha!





idag är jag ju ledig för jag jobbar helg...
men har jag gjort allt jag tänkt fixa idag?
nix....sitter fortfarande vid datorn och trixar!
jisses...





men en bra sak har jag iaf gjort...
har beställt en maskeraddräkt till mias födelsedagsfest...
håll tummarna nu att den passar för annars vet jag inte va jag ska gå som...
lindas "kanindräkt" som jag testade på jobbet i onsdags va sådär...  :P





nu blir det lite frukost sen ska jag göra lite nytta...
försöka iaf! :D










Kommentarer
Postat av: pappa

Jaha....där blev man brädad av en j-la snigel!!!!!!

2010-10-09 @ 17:37:17
Postat av: MINI!

Du va ju söt som kanin =)

O va fin du va i håret på sista bilden!

saknar

2010-10-10 @ 19:04:04
Postat av: Caroline

Va?! Får du massage på arbestid?? GRATIS??? Fyyyyy va fuskigt haha! Vad fin du är på den sista bilden!! Jag tycker den kanindräkten passar dig utmärkt :P

2010-10-12 @ 01:32:31
URL: http://carolinesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0