101006

    2010-10-06 / 09:04:01 Publicerat i Allmänt  

sen i fredes har min hals inte alls varit vän med mej...
rivig, sårig, svullen och öm...
och en huvudvärk som inte ville ge sej har jag oxå haft...





men i fredes efter jobb kom olof hit och vi va ute och shoppade och sen tog vi oss till ribban...
trots att det blåste som faen!









olof åkte hem tidigt lördagkväll och P kom hit och drack gott och sov tidigt! haha!
sen blev det minsann en leta-strumpor-tur som inte va att leka med och som inte alls va givande.. :(
ska det va så svårt att hitta strumpor?
försöker igen på fredag...


igår stack jag och mia och pantade lite flaskor...
tre svart säckar hade jag visst...oops! ;)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Håhåhå oh my god hade du tre svarta säckar??? Jisses var har du haft dom? Fast det är alltid kul när man får pengarna i näven flin :)



Puss

2010-10-12 @ 01:29:28
URL: http://carolinesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0