då va ledigheten slut för denna gången...

    2010-11-30 / 09:46:52 Publicerat i Allmänt  


då va man hemma i malmö igen...
shit va det har snöat i bromölla!
så mysigt med kramsnö! ♥







jag har äääntligen fått tag i min älskade ljusslinga!
som jag har letat...fick tillslut fjäska till mej skyltexet! ;)





Här är några av bilderna som ska få va med i utställningen i bromölla...
"Vad är det som händer?"





Nu får jag sluta ligga och lata mej utan försöka ta mej till jobbet...
ha en bra dag! ♥






Kommentarer
Postat av: Apan

Ja sluta "ligga" nu! Upp och hoppa och av mot jobbet!

Ser fram emot att kunna se dina bilder! :D

2010-11-30 @ 10:04:14
Postat av: Åsa

Älskar din foto med "gammal/ung" händerna! Gör den som en stor tavla så köper jag!!!! :)

Fikadags snart igen.. var längesedan nu!!!! Ska på Carolinesvin oxå!

Pözzelözz

2010-11-30 @ 18:53:26
Postat av: Åsa

Älskar ditt foto med "gammal/ung" händerna! Gör den som en stor tavla så köper jag!!!! :)

Fikadags snart igen.. var längesedan nu!!!! Ska på Carolinesvin oxå!

Pözzelözz

2010-11-30 @ 18:53:42
Postat av: Caroline

HA! Var det Carolinesvin som fick dig att garva rakt ut på bussen????? Isf så jäääävlar!!! :D haha



*puss <3*

2010-12-02 @ 01:16:38
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: sofie

haha! klart det va! ♥

2010-12-03 @ 05:24:41
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0