snart är det min dag...

    2010-05-24 / 16:08:37 Publicerat i Allmänt  


hihi! imorgon blir jag ännu äldre...och vet ni vad?
det gör mej inte ett dugg!!
är så glad att jag hade mitt shitvajagärgammalpsykbryt när jag fyllde 23! :D




förresten så vet jag inte alls hur det slutade i fototävlingen jag va med i...
dom skulle ringa vinnaren men jag har inte fått nåt samtal så tydligen vann nån annan...?
men det gör inget för jag tyckte min va bäst och det är va jag tycker som betyder nåt..sådetså! ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja din var helt klart bäst... kärlek :-)

2010-05-27 @ 01:20:54
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Apan

Du är alltid vinnaren hos mig, alltid.

2010-06-01 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0