huvudvärkslördag! =)

    2010-05-08 / 17:10:01 Publicerat i Allmänt  

här kommer lite bilder från i veckan!

spelade som sagt vem där med mini...
jag vann överlägset!
moahahaha!!



efter massa spelande blev det en tur bort till triangeln för att köpa sladd...
så nu kan även jag kolla film från datorn på teven!!
wiie!! :D



på jobbet igår råkade grädden landa lite gulligt...



igår blev det en tripp ner till beddingestrand där vi skulle sova i stuga, jag skulle ut och fota en massa och det skulle bli allmänt trevligt...
men alla va döööödströtta, det regnade och det fanns inget varmvatten...
verkligen lyckat! =)
tur sällskapet va trevligt iallafall!

men en sak där va gott om va spindlar...
STOOORA SPINDLAR!!
jag överdriver inte om jag säger att dom va minst 12cm, och det är fan inte normalt!
usch och tvi!!



idag innan jag åkte hem till malmö igen blev det lite bus med den här lille trollungen! ;)




jag har värsta skallebanken idag, känns som jag är bakis...
jag som inte ens drack igår....lustigt!  =/
nu får det bli en snabbdusch sen kolla när bussarna till kristianstad går...
tror minsann jag åker upp redan idag iom det inte blev nån mörrumsresa pga det dumma regnet!



Kommentarer
Postat av: Jenny ^^

IIhhh fy tusan så rälig spindel ....

2010-05-10 @ 10:21:12
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men shiiiiit det e fan ingen normal spindel!! (Liknar en giftspindel men är nog en vanlig kärrspindel) Jag hade ALDRIG stannat kvar där iaf hahahaha!

2010-05-10 @ 19:17:35
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: M

Tycker nog att den där "Mini" ser ut att ha en riktigt läcker liten stjärt... mmh, das sexi rumpa!

2010-05-11 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0