varning!

    2010-03-09 / 13:02:39 Publicerat i Allmänt  


nu kommer det massa bilder från helgen hos lillfesen!


i lördags tog jag tåget till blekinge...
till lilla mörrum!



där slipper man gå till affären för att köpa mjölk! ;)



man behöver inte ens gå till affären för att köpa mat...
problemet är att kurt bara har öppet på onsdagar mellan 11-14....



på söndagen gav vi oss ut på en långrunda med odjuren!



smulan är ett vilddjur! ;)



mitt ute i skogen fann vi en hängbro! :D





syrran stod på land med odjuren medans jag hoppade och nästan trillade av bron! ;)



men fint va det minsann!



världens finaste signe!! ♥



smulan är banne mej i en klass för sej! ;)



det va rätt mysigt att spatsera runt i skogen...
även med en stukad fot! :P



det är helt sjukt hur en liten håla kan snöa in på ett visst tema...



laxar ööööverallt!!




syskonkärlek! ♥



på söndagkvällen va det dax att resa tillbaks till malmö igen....







Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Jo sån e nog jag också. Men spiderchicks blogg är ju fortf lika kul (om inte ännu roligare) sen hon fick lilleman och hon visar aldrig hela han.



Antingen kör jag en sådan variant eller så lösenordsskyddar jag dbloggen. får se:)

2010-03-09 @ 19:09:13
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bilderna blev ju döbra! Klara och allt! I like!

2010-03-10 @ 15:10:21
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0