frisk igen!

    2010-03-26 / 08:34:01 Publicerat i Allmänt  


då va man äntligen människa igen efter att varit magsjuk några dagar...
jag säger bara fyyyfaaan!
usch!


igår va det underbart väder så jag tog min kamera och begav mej till lund där trevligt sällskap väntade! =)




jag bara älskar våren! ;)



hehe! börjar snart tröttna på att fota änder :P



är det bara jag eller är fågelfötter äckliga??



hoppas jag snart får dom andra bilderna som tog igår....  :P






efter lund åkte jag hem en snabbis sen tog jag första bästa buss ut till denna galningen i bunkeflo! ;)



han stötte på en feg liten molly...kolla stilen! :P



sagohäcken! ;)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Jävlar vilken skön stil den där Molly hade då hahaha. Typ Bambi på hal is :P Som Igor haha.

2010-03-27 @ 01:42:34
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Majsan

Fina bilder du tar :-) Sköt om dig Kram

2010-03-27 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0