sista bilderna...

    2010-06-03 / 10:06:49 Publicerat i Allmänt  


nu kommer ännu fler bilder från festen sen får det banne mej räcka! :P




sötapan & mia!



förlåt mia, va bara tvungen! ;)





paret som gillar varann fast ändå inte fast den ena vill men inte den andra fast jo, lite ändå...
äsch...jag vet inte hur det va! :P





snyggingarna i köket!



lugna dej, carro! ingen som ska ta din dricka! ;)













fick världens godaste paj i present...
trodde jag skulle dö!
bakismat nr 1!



tack baby!! :D



bjöd på pannkaksfrukost minsann!



sen tacos på kvällen...



och en helt störd film! :D






Kommentarer
Postat av: Apan

Finfina bilder!

Ni ser ut att ha väldigt roliga fester ju :)

Men vart lite svartis på pussen som vänninan fick! ;)



Och The human Centipied eller hur fan de stavas var inte alls så äcklig som alla sagt! larvfilm :P hahaha LARVfilm, kom på mig själv :P

2010-06-03 @ 10:12:47
Postat av: Apan

btw, bild nummer 10, vet inte om det är för att jag är kille jag uppmärksammar sådana saker men, skymtar man inte trosor under kjolen där? :o

ville bara påpeka ifall personen stör sig ;)

2010-06-03 @ 10:55:38
Postat av: Caroline

Mhmmm det var JAG Som var den lyckliga som fick puss hihihi! Hoppas pajen verkligen var god för den såg ju inte lika god ut som den brukar haha. Och sen undrar jag.... hur DISGUSTING kan man se ut egentligen när man ska dricka fort??? Fyyy va skabbig man ser ut hahaha!

2010-06-03 @ 20:04:30
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0