och oturen bara fortsätter...

    2010-06-30 / 22:26:26 Publicerat i Allmänt  





såklart så glömde jag internet hemma när jag åkte till bromölla så blev inget bloggande där :P

såklart så blev mitt visakort uppkäkat av en bankomat idag...
så nu är jag utan cash ett tag...eller...jag kan ju gå in på banken och hämta ut...
om jag nu känner för att stå i kö i timmar för att komma fram vill säga  =/
tydligen är det nån i usa som fått tag i mitt kortnummer och snott massa pengar...
härligt! =)


annars är det bra och livet leker! ;)










Kommentarer
Postat av: Bias

Fan vad trist. Hände en polare till mig med. på 2 timmar hade de plockat 10,000 i Usa och 20 min senare 15,000 i Kanada. o banken ställde frågan hur han kunde ta sig från Usa till Kanada på 20 min. :0)

2010-07-01 @ 07:46:58
Postat av: Apan

Hur mycket otur du än har kan man inte sluta tycka att du är helt underbar och fantastiskt vacker!

2010-07-04 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0