måndagmoooorgon! :D

    2010-06-28 / 05:41:34 Publicerat i Allmänt  


jag vet att jag suger på att uppdatera när jag har min "jobba sex av sju dagar-vecka" men nu jobbar jag bara till ett idag sen drar jag till bromölla några dagar...
alltså är jag ledig! :D
så då kommer det garanterat bli massa bilder och uppdaterande för felix ska med! (datorn)



i lördags när jag hade några timmars rast åkte jag till tony för att få utväxten fixad! ;)




igår va jag så trött att jag gick på knäna...
men klockan blev sex tillslut så jag fick gå hem! =)





nä...nu blir det duschen och sen jobb...
ha en bra dag!! =)




Kommentarer
Postat av: Bias

Hmmm en annan får jobba 4 veckor till innan man får lite ledigt :-(

2010-06-28 @ 15:20:00
Postat av: Patric

hej!!

Måste säga att jag tycker du e supersöt:)

Jag är 31, kommer ifrån Göteborg, o jag skulle gärna vilja ha lite mailkontakt eller msn kontakt med dig. om du vågar trots att jag inte har någon bild o visa här.. men det mailar jag gärna om du vill! skriv gärna till mig om du känner fört.. du har inget att förlora s

Kram P

2010-06-30 @ 19:37:49
Postat av: Apan Apansson

Hejsan!

Du verkar ju helt underbart sot och fin!

Jag ar en man pa 29ar fran skane som garna hade velat traffa dig och kanske ga pa en dejt eller liknande inklusive nagra glas gott och en matbit?

Hoppas du ar sugen och att vi hors av snart igen for jag langtar till att fa traffa dig!

Puss!

2010-07-02 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0