borde kanske va mitt nyårslöfte? :P

    2010-01-06 / 21:54:34 Publicerat i Allmänt  


jag är hopplös...

jag skulle ju gå igenom alla bilder som samlats på hög men som vanligt så kom det nåt annat mycket roligare imellan så bilderna ligger fortfarande i en hög och skriker efter uppmärksamhet....

så mitt nyårslöfte, förutom att gå ner femton kilo, borde va att inte skjuta på grejer utan göra det direkt...
är det så omöjligt?




bjuder på några bilder tills resten kommer....



härligt julaftonsväder i kristianstad!



juldagen blev lite onykter...



efter det mår man pyton och kräks i tio timmar...tydligen!








Kommentarer
Postat av: Caroline

Undrar oxå om det ska va så omöjligt att göra saker MED EN GÅNG och inte imorgon eller nästa vecka :P Snygga bilder ;-) Ser fram emot resten hehe.



Natti! =)

2010-01-07 @ 02:37:58
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Henrik

Väntar med spänd förväntan...

Men Sof....varför ska du gå ner 15 kilo? Du är ju så fin och har en väldigt fin kropp!!!

2010-01-07 @ 08:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0