my first day with the new camera! ;)

    2010-02-20 / 14:56:25 Publicerat i Allmänt  

igår när jag kom hem med kameran så kom jag även hem med tandvärk så va inte på världens bästa humör om man säger så...
men sen när jag väl testade nya kameran märkte jag att den tog brusiga bilder som va helt mörka och hemska...
det va droppen och jag hoppade i säng, deppig och frustrerad! >:(





men idag bestämde jag mej för att ta mej ut till pildammsparken och testa kameran lite till...



herr and



mongogås! ;)

 


fru and!








finns tydligen fler än jag som ogillar vintern...




lite snö!






vatten...




så nu får jag väl bara ta och lära mej ändra inställningar mm så man kan ta bra bilder inne oxå sen är det byebye gamla fina D40....

i'm gonna miss you! ♥







Kommentarer
Postat av: erik

den tar mycket bra bilder ju, jag har själv en Canon EOS 500D är mycket nöjd med den

2010-02-20 @ 19:12:57
Postat av: Caroline

själv har jag (ehh martin) en canon 400D. Också mkt bra! Det är jättekul att mixa med slutartider och zoom och sånt :) Vi får ta en fotardag ute snart ;) Jag har stativ oxå :P

2010-02-21 @ 00:11:29
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Mats

Kolla....den funkar ju strålande!! :)

Du har skön känsla för bildkomposition. Me like!

Mycket ego bilder nu tack!

kram

2010-02-21 @ 01:17:28
Postat av: Henrik

Hej!

Vilka fina bilder du har tagit! Och du...de allra bästa har dig som motiv!

Ha en bra dag!

2010-02-22 @ 08:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0