äääntligen är den färdig! =)

    2010-02-17 / 13:17:34 Publicerat i Allmänt  

igår va sista sittningen hos tatueraren...
så nu ska min stackars arm få vila ett bra tag...
jag är jättenöjd men det är så svårt att ta en bra bild nu när man fortfarande är svullen och huden är lite småskrynklig ;)





bild från i helgen när älskade moster maulin va här...
vi va nere på ribban och tog lite bilder men det va sååå kallt så vi va inte där nån längre stund :P






nä...nu ska jag försöka fixa till håret lite sen ta bussen ut till bunkeflo!

smell ya later! ♥




Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Gud så snygg! Jag älskar färg:D

2010-02-17 @ 14:01:58
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0