lördag

    2010-12-04 / 12:43:06 Publicerat i Allmänt  

trots att jag knappt jobbat alls denna veckan (tis-fre) känns det som den varit sååå lång...
på ett bra sätt! =)
har hunnit med massor...
  • varit hos tandläkaren och fått två tummar upp!
  • varit på utbildning där vi bara snackade och gjorde avslappningsövningar =)
  • kastat massa snöbollar och blivit nyförälskad i kramsnö! ♥
  • jobbat och varit nära att kissa på mej av skratt hur många gånger som helst! :D
  • haft filmmyskväll
  • sörjt och sedan blivit glad igen ;)
  • fikat en massa och bara haft det allmänt gött
  • vaknat bakis när det enda jag druckit varit bamyl och fanta




jag vet inte vad som hänt men jag älskar verkligen detta vädret, vit snö överallt är ju hur mysigt som helst...
men att va beroende av kollektivtrafiken är banne mej inge kul...
det funkar ju inte överhuvudtaget?
dumt!





Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg! Är så avundsjuk på alla som fixar det där med snöflingorna på sin blogg!!!

2010-12-05 @ 13:23:36
URL: http://ceags.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Han va bra fin va =)

2010-12-05 @ 21:24:01
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: apan

Men rawr vad du har de bra i veckorna utan mig då ;)



Vad ska du med mig till? Haha ;)

2010-12-05 @ 23:20:17
Postat av: Caroline

Ja, så är det att vara småglin om man blir bakis när det enda man druckit är bamyl och fanta ;-) <3

2010-12-26 @ 20:16:27
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0