kändes olustigt...

    2010-12-31 / 12:00:00 Publicerat i Allmänt  


igår när jag va hos läkaren så tog dom EKG oxå...
gud vilken olustig upplevelse det va!
jag har aldrig gjort sånt innan och jag har ingen lust till det heller...

men är det inte konstigt?
jag har varit hos gyn hur många gånger som helt och jag har inte tyckt det varit värre än att gå ner till ica och köpa mjölk...
men att ta av sej på överkroppen och få en massa sugproppar överallt fick mej att må helt knasigt...

det kändes inte alls okej att ha sköterskans händer överallt på mina tuttar!
kände mej helt antastad när jag gick hem sen...
haha! galet!

jaja...va bara tvungen att få det ur mej..
tack! =)











Kommentarer
Postat av: Faster Caroline

HAHA ja du ÄR verkligen knasig!! :D

2011-01-03 @ 23:08:07
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0