rödtott!

    2010-08-05 / 17:02:32 Publicerat i Allmänt  


äntligen är det blondorangeaktiga, gula, hemska håret borta och jag är mej själv igen! :D
tack tony!! :D








lägger ut fler bilder ikväll för nu måste jag skynda lite...
bjuder på en bild till innan jag sticker...berättelsen om bilden kommer ikväll ;)




hade förresten en härlig upplevelse på jobbet idag! =)
jag gick runt med en stooor bajsfläck (inte mitt bajs) på klänningen utan att en själ såg det...
visst är det underbart att jobba inom vården? ;)



Kommentarer
Postat av: Johan

Hej igen

Vill bara säga....du är vacker på dina bilder. :-D



Hade det bra på semestern, men tyvärr så glömde jag mitt batteri till kamerna...här hemma i batt.laggaren,,,,,skit fan helvete...asarg...



Ha en bra dag pudding...

2010-08-05 @ 19:28:20
Postat av: Mia

haha ännu en underbar dag på jobbet alltså ;)

2010-08-05 @ 21:52:22
URL: http://sunshinei.blogg.se/
Postat av: Tony

vet inte varför du tackar men men varsågod bajsfläcken ^^ haha

2010-08-05 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0