ons...

    2010-08-07 / 18:52:05 Publicerat i Allmänt  


här kommer lite till bilder från färga håret-kvällen =)


när vi kom hem till tony och tony så blev det husesyn...
jiiisses vilket hus dom skaffat!
mysiga utrymmen, mysig trädgård och vad sägs som badrummet som dessutom har en liten bastu? ;)
avundsjuk!





mia blev lite kär i tonys stora tändare! :P





min blivande hårfärg! =)





när jag satt mej i frisörstolen så tittade jag upp och...vad är det där?!





en liten död mus!!





tony försökte ta ner den med en gaffel...
det gick sådär...





så jag fick såklart hjälpa till...
lilla sötmusen fick en puss innan den begravdes! ;)





äntligen va det dax för lite hårfärgning





mia blev oxå skitsnygg i håret! :D





efter färgningen blev vi bjudna på grillat och trevlig sällskap! ;)






nä...nu måste jag sätta lite fart...blir utgång ikväll!
lägger ut nån bild innan jag sticker över till mia..

see yaa!  ♥



Kommentarer
Postat av: Mia

ja vad hade dom gjort utan dig :P alla bara sprang åt var sitt håll när dom såg musen! haha



btw, vilka vackra kort du lyckas ta på mig! HAHAHA ja dööör :P

2010-08-07 @ 21:07:23
URL: http://sunshinei.blogg.se/
Postat av: sofie

typiskt bögar! ;)



2010-08-07 @ 21:19:02
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0