liite sent...men vem bryr sej? :P

    2010-08-02 / 20:47:40 Publicerat i Allmänt  

här kommer lite bilder från sista semesterveckan! =)


pappa och bihanget kom hit några dagar...det va såå mysigt!

på söndagen drog vi ut på en liten skånetur...


vi hamnade bl.a. i ett blåsigt smygehuk...





blåsigt va det ja...





min far är lite klen...nu vet vi var jag fått min klenishet ifrån! ;)





"pappa! blåste det mycket?"





"jaa! såhääär mycket!"





pappa försöker spela tuff! ;)





bihanget satt och filosoferade! ;)





pappa va såå glad för sin nya, dyra, fina flagga! ;)





det syns va? ;)





jag och lillfesen med vinden i ryggen





nä...nu ska jag göra lite nytta...eller nåt! ;)






seee yaaa! ♥


Kommentarer
Postat av: Mini

Älskar

"pappa! blåste det mycket?"

&

"jaa! såhääär mycket!"

&

"pappa försöker spela tuff! ;)"



Riiiiktigt fina bilder!



Den sista bilden va inte helt fel... dom ögonen, mums!

2010-08-03 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0