va ska man säga?

    2010-04-14 / 09:07:13 Publicerat i Allmänt  

sorry...varit lite frånvarande ett tag...

vill inte gå in på några detaljer men har mått skit, helt utan anledning!
tårar tårar tårar!
inte vanliga tårar heller, utan lilleskutt-tårar som sprutade överallt...
på jobbet dessutom...bra tajming! :P
men nu är det lite bättre! =)


hmm...vad har annars hänt sen sist?

jag har festat i trelleborg!
riktigt kul faktiskt och dan efter när man va bakis och go blev det en liten tripp ner till smugehuk...
helt underbart!




i söndags blev det bingolotto, morotskaka och trevligt sällskap...
me like! =)




i måndags blev det som sagt psykbryt men det pratar vi inte om! :P






igår va jag hemma hos tony och fixade håret...
blev riktigt nöjd faktiskt!
han va tvungen att ta rätt så mycket på topparna men va gör det?
är det slitet så är det...
ska dit igen nästa vecka och fixa utväxten...






Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Julia

ah va snygg du o ditt nya hår bled :D

det e bara att skicka ett sms om det e nått gumman det vetdu!

2010-04-14 @ 10:02:07
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Moster Malin

Wow, vilken toppensnäcka! assnyggt! :) puss

2010-04-14 @ 23:34:22
Postat av: Caroline

Åh va fin du blev i håret!! Ja jag har smsat dig och undrat varför jag inte fått nåt svar alls men nu vet jag ju att du inte mått så bra :( Hoppas det är bättre nu!!



pussa

2010-04-15 @ 18:45:45
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0