lediga tisdag! :D

    2010-04-20 / 20:03:37 Publicerat i Allmänt  


jag gillar pappas brillor...
varför kan inte jag oxå hitta några som passar?
alla jag provar är för stora :(



imorse tog vi oss ut på en promenad...
såklart fick kameran följa med! ;)

gangsterpappa! >:)





det blev sushi/kinamatsbuffé efter det! :D



har även hunnit med en fika med gulliga emma och mysiga ivar! =)
träffade även carro och julia där...så oväntat!



glad liten skit! ♥
märkte även hur tomt det är på jobbet utan emma...kom tillbaks snaaart!!



efter fikan så blev det en tripp ut till bunkeflo...
roliga, gnälliga idi va på g! :D



visst ser ukko ut som en bamsebjörn här? =)






Kommentarer
Postat av: dude_tds

hej hej jag bara undrar vad ukko är för ras

2010-04-20 @ 21:02:18
Postat av: sofie

amerikansk akita! :D

2010-04-20 @ 21:05:08
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha både Idi och Ukko är supersöta!! :)

2010-04-20 @ 22:26:24
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0