på äventyr i krstd!

    2009-09-05 / 03:18:53 Publicerat i Allmänt  


känner mej lite bitter just nu...
är nog mest bitter över att jag är bitter över en småsak! =/
moderskeppet hjälpte mej färga håret innan idag men det blev inte alls som jag ville...
resultatet är inte ens i närheten av det som stod eller visades på förpackningen...
får man va bitter över en sån sak?
jag är det...
och jag skäms...



annars har det varit hur trevligt som helst uppe i kristianstad!
mycket mys...
mycket god mat...
mycket fotograferande...
mycket prat...
kan det bli bättre? ;)



mammas gamla sötnalle! =)



egobild! =)



jag frågade om vi inte kunde gå bort till området där jag bodde mina första tre år...
ville ta lite bilder och även se om man kände igen nåt...



och här va det visst! =)



mamma kollade om det fanns några av grannarna kvar men icke!
det va ju trots allt 135 år sen vi bodde där...



här lekte jag när jag va en liten valp!



detta måste va den fulaste skulptur jag sett detta året!
varför handen i armhålan och varför vissla samtidigt?



sen blev det mest en massa bilder på blommor...
jag kan noll om blommor med dom är rätt roliga att fota  =)
snälla moderskeppet försökte lära mej va dom hette...
fast denna kunde jag..faktiskt! :P

en ros!



höstflox!



penseer!



lavendel + humla! =)



dahlior!



ros igen!  =)



ingen aning! =)



tagetes!



krysantemum!



orkidé! =)



hihi! fiiin affär! ;)
t.o.m glasstomten skämdes...



här är kyrkan jag döptes i! =)





avis!
varför har inte jag oxå såhär grönt och fint hemma hos mej?



om blickar kunde döda...
stig va på krigsstigen! :P



ibland känner man sej bara såååå gammal! :P





min mus slutade fungera idag! :(
den till datorn alltså! :P
dagens i-landsproblem jag vet, men störigt och jobbigt att hålla på med bilder och grajs...
så jag ger upp nu så får jag försöka ta mej till datormusaffären imorgon och inhandla en ny...

natti natti!!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hmm den blomman där uppe där du skrev ingen aning ser ju ut som björnbär =) Vad mysigt där ser ut =) Och du borde sova inatt hoppas jag!

2009-09-05 @ 20:59:54
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0