orkeslös...

    2009-09-01 / 20:47:42 Publicerat i Allmänt  


jag vet inte varför men jag känner mej så orkeslös...
hela tiden!
orkar inte va social, orkar inte göra nåt vettigt, orkar ingenting!
kan det va höstdeppet som kommer redan?
kommer bli en låååång höst isf...


jag jobbar kväll imorgon så jag slipper iaf ångesten över att behöva gå och lägga mej snortidigt!
men vi har fått en ny tant på jobbet som inte alls är rolig, personal alltså, inte boende...
och jag har jobbat med henne innan, plus att hon antagligen är omplacerad pga att hon är elak som faen mot allt och alla...
och med den attityden hon kom med idag så kommer detta inte bli en rolig höst/vinter...
hur svårt är det att va trevlig egentligen?!
jag pallar inte folk som inte ens försöker...
jävla fubbick!!

så...nu har jag kräkt av mej lite! ;)


jag har förresten fått ett minneskort att fungera igen så nu slipper jag köpa mer minne till kameran! :D
yaay!!
men bilderna som va på kortet va inte dom finaste...
eller vad sägs om denna? :P


 

 

 

nä...nu ska jag gå och sy lite så kanske jag blir lite gladare! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du, det är bara att va EXAKT likadan mot henne som hon är mot er!! Det hade jag gjort!! Hon inser väl att hon e förbrukad eller nåt hehe.

2009-09-03 @ 12:25:21
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0