julpyssel 2009

    2009-11-30 / 18:10:13 Publicerat i Allmänt  

i helgen va det dax för vårt årliga julpysselmys...
alltid lika trevligt! :D


staken stod i fönstret! :D





lina målade och målade...



morfis likaså...



han blev mycket stolt över resultatet...





nickes batmantomte! =)



bittes bögtomte hade tom handväska! :D



daniela gjorde en finsk tomte! =)



min tomte blev mer som en "vanlig" tomte i år...



robban och isaac pysslade ihop



vi gick ut på terrassen för att elda lite...





det gick sådär...



så lina satt sej för att poopa lite...



malin hade lite dansuppvisning....





sen tog det min själ fyr i bollarna! :D



och såhär blev resultatet!



bert!



lina gjorde en polare till min bert! :D



mamma gjorde en speedy



jag samlar ju på snögubbar så morfis gjorde en sötnos till min samling...
kolla frillan!!





tomtar som ska bo i granen







moderskeppet gjorde en hemsk prinsessa till mej :P



min ängel! :D



jag gjorde en snögobbe









lite att hänga i granen...



morfis gjorde även en fransman till mej... =)





nu orkar jag inte lägga ut fler bilder och ni orkar säkert inte titta på fler heller...

så tjaa!



Kommentarer
Postat av: anouk

Hahah men gud vad roligt och pimpa tomtegubbar:D Vad målade ni med för färg?

2009-11-30 @ 20:59:56
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh va härligt att se allt detta!! Tycker det är döhärligt att ni samlas så varje år och pysslar!! Skitkul!! =) Och din morfar är bara FÖR GO!!! =)

2009-12-01 @ 00:18:49
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

haha vilka söta tomtar!! Var hittar ni allt kul?? =)

2009-12-03 @ 19:47:53
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Åsa

Fasen va ni e händiga! Underbart att se!! Kul att samlas var år och pussla tillsammans.. (bara liiite avundsjuk)

2009-12-05 @ 09:30:32
Postat av: Lasse

Jag måste säga att jag är lite impad av era pyssel!! :)

2009-12-08 @ 06:39:50
URL: http://enlars.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0