zoo..igen :P

    2009-05-28 / 13:38:45 Publicerat i Allmänt  

här kommer sista zoo-bilderna!
jag lovar att det inte blir fler djur sen...
men det blir rätt många bildern nu :P


efter vi varit och kollat på krypen så va det dax för lite apor!!


det första man såg när man steg innanför dörren va denna godingen!


sån skön stil! =)

synd att man ser mej i glaset... :P


lalala...här sitter jag med min morot! ;)



men säg den lyckan som varar för evigt! ;)




hrmf!!

nom nom nom...


klapp klapp!

skööönt!

tjockis! :D

men så fina!

mjukglass är goott! :D

dessa hemska fåglar skrämde mej flera gånger...
helt sjukt! :P

äckliga äckliga djur!!

you looking at me?!

wombats!! :D

trött kissekatt!!


hängande kadaver....



latpåse!

inte ens polaren fick liv i honom/henne...

wow!!
dom hade hästar på zoo!!

när denna ko fick se mej kom han springandes...
...och sa sniff sniff sniff!!



när vi gått hela rundan så va vi tvungna att gå tillbaks till isnallarna...
så sköön stil! :D


bada är skönt! :D

sötnos!
dessa va nog mina favoriter!

hade kunnat stå där hur länge som helst...
kolla den lille!!

snacka om att njuta av livet ;)

lusapa!! :D
naaaw!!


han ser ut som en rumpnisse!! =)
han hade gärna fått flytta hem till mej! ;)



pilla pilla ompan! ;)


när vi kom hem till malmoe igen blev det lite shopping på entré...
både jag och lillfesen hittade klänningar, visar bild på det sen...
när jag skulle följa lina till centralen sen vid niotiden så blev det helt mörkt på himlen...

sen kom det några blixtrar och himlen öppna sej!
vet inte hur många år sen det va jag såg sånt regnväder...
helt galet! =)




Kommentarer
Postat av: Sötapan

Som jag har skrattat nu!!! Pilla pilla ompan.. stoppade apan verkligen in sin hand i röven på den andra apan?? HAHAHAHA! Alltså jag bara MÅSTE åka dit nån dag!! Det är fan givet! =D TACK för du visade upp dessa bilderna!!!



Poss

2009-05-28 @ 15:03:32
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0