rätt innehållslöst...

    2009-05-15 / 05:52:41 Publicerat i Allmänt  

jag har egentligen inget att skriva just nu...
gårdagen va rätt innehållslös, jobbade 11.30-20.15 och innan dess gjorde jag inte speciellt mycket...
så jag bjuder på lite jobbebilder!
haha!
fantasilöst jag vet...
ska skärpa mej!


det va nästan man fick lite sommarkänslor igår när dom börja plantera ute på balkongen...




det känns inte riktigt okej när man tvingas slänga en maaassa mat som blivit över...
vi får ju inte spara nånting...
sånt slöseri!



va tvungen att ta igen mej lite ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Eller hur känns det verkligeliiigen INTE OK att slänga mat! Det är en så sjuk regel så det finns inte! Får inte spara mat. Det är nog det glyttigaste jag hört. Ever! Ok, får personalen ta då?? Nää det ska slängas haha.. CP-politiker!

2009-05-15 @ 10:56:29
URL: http://vafannuda.blogspot.com
Postat av: Lotta

Håller verkligen med er... Man borde iaf få skänka det till hemlösa eller liknande. SAjukt är vad det är!!!

2009-05-15 @ 12:04:31
URL: http://happylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0