klant!

    2009-05-12 / 05:23:59 Publicerat i Allmänt  

jag är en klant!!
jag skulle ju som bekant tvätta och ha mej igår...
jisses!
när klockan va typ åtta så blev jag akut jättetrött och huvudet värkte, så jag tänkte jag kunde powernappa tills nästa maskin va klar så kunde jag köra ett rejs till sen...
så jag ställde klockan och somnade som en stock...
problemet va bara det att jag glömde trycka ok!!
jag vaknade imorse lite innan halv fem!
typiskt!!
så nu har jag en maskin full med blöt tvätt som jag får hänga lite fint i hela lägenheten innan jag sticker till jobb...
typiskt bara att mina jobbebyxor ligger i just den maskinen... :(

well well...
jag sov gott och länge...
inte ofta det händer! :D

nä...nu måste jag skynda vidare...
ses ikväll!




hade jag kunnat hade jag gjort likadant! ;)






Kommentarer
Postat av: Carro

jadu.. isåfall ligger den i en flyttkartong någonstanns :p

2009-05-12 @ 08:23:38
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha den apan är så sööööt. fast mindre sött att den suger på sin egen hrmhrm ;P gick det bra med tvätten? =)

2009-05-12 @ 18:22:42
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0