i feel soo old...

    2009-05-29 / 14:32:15 Publicerat i Allmänt  

gud va jag känner mej gammal...
har blivit en riktig baktant!
en sån som caroline!
haha!
här kommer lite bilder på godsakerna...





detta har varit mina favvokakor i flera år! =)



dessa va poppis förra året så varför inte köra en repris? ;)


tänkte testa lite nya recept oxå...
vet inte hur goda dessa är för jag har inte smakat...
plus att det ska va smält choklad på dom, men det fixas imorgon innan kalaset...
dessa har jag däremot smakat och dom va goooda! :D


syrran ringde när jag satte in denna plåten...
kände bara att det lukta skumt efter ett tag...
tur att det inte va så många... ;)


jag smakade precis en liten hörna av pollykakan och den va goood! =)
pollybitarna blev sådär härligt geggiga i mitten...
yummie!

denna ska skäras i bitar sen men orkade inte vänta så fick bli en bild från ugnen istället...


mamma tyckte denna boken passade mej...
vet inte alls va hon menar! = /

"Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar!
Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har!
Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i.
Man ska ha husvagn - för då blir man fri.
"



Kommentarer
Postat av: Baktanten

Haha en sån som caroline?? va faaan?? haha. Men det var minsjäl inga dåliga kakor du bakat!! Shit!! Mums! Ge mig NU typ!! Fina blev dom oxå!!

2009-05-29 @ 22:47:22
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: Sara

Yummie! Jag ska nog tigga lite recept från dig... eller bara storma ditt kalas och sno alla kakor. :D

2009-05-29 @ 23:05:32
URL: http://lillazara.blogg.se/
Postat av: Sofie

lär få massa över så det är bara till att komma å kränga ;)

2009-05-30 @ 10:01:18
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Sötapan

Ooooooo spara till mig höll jag oxå på att skriva men nä. Jag äter ju inte sånt kom jag ju på nu hehehe.



Vem är det som uppar mest nu va??? =) INTE DU! HA! ;P

2009-05-31 @ 11:39:41
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0