härliga morgon....not

    2009-05-02 / 05:34:35 Publicerat i Allmänt  


usch! är inte alls motiverad att gå till jobb idag...
jag la mej någorlunda tidigt igår för att jag visste att klockan skulle ringa fem...
men har jag sovit?
nope!
jag sover alltid med öronproppar för att det brukar låta en massa utifrån, men inatt va det extremt!
vaknade flera gånger av gapande folk ute på gatan...
what's the deal with drunk people?!
varför måste dom skrika så??
det är fan illa när man vaknar av EY! MANNEN!! HAHAHAHA!! KOM IGEN!! EEEYYYY!!!
jag va inte lite irriterad när jag vakna för tredje gången av skrikande idioter...
aldrig förstått det där beteendet...
mutter! mutter! mutter!

känner på mej att det kommer bli en lååång dag... :(
tur att man slutar någorlunda tidigt, har 6.45-17.45 idag...
sen är det hem och hoppa i säng i vettig tid, har 7.15-20.15 imorgon...
sen är jag leeedig en hel dag, yaay!



jag har fixat lite somrigare jobbekläder! =)
varför måste kläder inom vården va så sjukt fula?










Kommentarer
Postat av: Andreas



http://www.youtube.com/watch?v=g-x6qTiERS8



"Hela dan får hon arbeta, hon får jobba, hon får streta, tills hon blir alldeles virrig, darrig, stirrig, jobb, jobb och jobb" ;)

2009-05-05 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0