090508

    2009-05-08 / 05:32:55 Publicerat i Allmänt  


god morgon!
jag somnade relativt tidigt igår för jag hade en huvudvärk som vägrade försvinna...
aldrig kul sånt, jag är verkligen inte bra på att ha ont :(




nu är det snart dax för jobb igen sen hem och packa och sen ta sej hem till moderskeppet...
planen är att få håret färgat ikväll sen imorgon är det kalas och framför allt träffa familjen!!
minns knappt sist jag träffade lillfesen eller morfis.. :(


f.ö så får det gärna bli den sextonde nu så jag får träffa sötnosen igen...
känns som det va för länge sen nu.....







Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har lagt till dig ju =) skickade en inbjudan till din mail igår =)

2009-05-08 @ 12:38:08
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0