tisdag! =)

    2009-03-03 / 05:28:28 Publicerat i Allmänt  

då sitter man här igen och klockan är lite över fem...
fast idag känns det inte så farligt, kan det va för att jag la mej pinsamt tidigt? eller är det för att jag somna glad som en speleman? hmm...äsch! spela roll! känner på mej att det kommer bli en bra dag
hoppas det iallafall! =)

men är allt lite nervös...ska till farbror doktorn idag...
ska kolla upp mitt hår som bara blir värre och värre och så ska jag kolla upp knutan på ryggen som bara blir större och större...yaay!!

det gick förresten jättebra på jobbet igår! nästan för bra, kändes allt lite dumt när alla kom och fråga hur det kändes och alla sa hur glada dom va att just jag fått viket osv osv...fick beröm för allt och jag är iiinge bra på att ta emot beröm eller komplimanger...
men kul hade jag och det är väl huvudsaken?
inte ens det dumma, regniga, hemska, tråkiga vädret kunde få mej på dåligt humör :P



men sen så kom jag hem och det visade sej att jag missat min tvätt-tid och sen så ville min dator inte starta...
den va stendöd! fick panik!!
inte ens finnjävelns besök pigga upp mej och jag va i upplösningstillstånd...
men tillslut så fick jag tag i en som kunde fixa det så nu lever jag på hoppet att den fortsätter leva....
tack för hjälpen!!! :D

nä, nu är det dax för duschen sen cykla till jobbet...
håll tummarna för mej idag!!




Kommentarer
Postat av: Carro

haha dumma sig? :D det e fan på tiden när man fyller 23 år snart.. man börjar bli gammal som gatan förfan!! :D

2009-03-03 @ 10:15:30
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Caroline

Weee va kul att läsa att det gick bra! Men det vet jag ju redan ändå så hihihi! Skönt att du fick igång datorn igen... :) Ses sen!

2009-03-03 @ 12:30:31
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0