tisdag

    2009-03-17 / 07:46:05 Publicerat i Allmänt  


jag har gått och blivit förkyld...buuhuu!
jag är inge bra på sånt...jag blir som en kille...
gnällig och jävlig...
det låter som jag kommit i målbrottet och jag hostar så fort jag försöker ta ett djupt andetag :(
jag hade tur som fick gå två timmar tidigt igår för dom tyckte så synd om mej på jobbet! :D




nu ska jag snart åka till kristianstad och träffa mamma...
vi ska färga hår och äta god mat! :D


nu pallar jag inte sitta här mer och hosta på datorn!

ha en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: C

du är alltid sjuk verkar det som? mindre roligt det där :S du får gärna komma inom oss när du är i krstd :D

2009-03-17 @ 15:54:17
URL: http://shicaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0