god morgon! :P

    2009-03-05 / 09:42:25 Publicerat i Allmänt  


va det bara jag som vaknade med ett stort leende på läpparna idag? =)
ibland, inte ofta, så vaknar jag med en sån känsla i kroppen när man riktigt känner att det kommer bli en bra dag...
det känns så härligt! =)
vad det sen beror på har jag ingen aning om...
kanske att det känns sjukt bra på jobbet just nu, att det känns som våren har kommit (dom sa t.o.m det på nyheterna precis, att våren är i malmö!! ), att  det varit härligt att hälsa på i gamla hålan eller att jag fick reda på igår att jag inte behöver vänta en månad tills jag får träffa älsklingen igen utan det blir av om två veckor! :D

efter massa jobbande i tisdags så va det dax att ta sej till bromölla....



åka tåg är drygt som fäään....




jag sover så sjukt gott när jag är i bromölla, vet inte varför...
det är kanske för att det är så tyst, behöver inte ens använda öronproppar! =)
när jag sen kom ner till köket med håret på sne så möttes jag av detta...

goott!! :D



sen blev det en liten roadtrip...
vi hälsade bl.a. på olofs gamla söta mamma, fika på böckman's och snackade med bert...

centrala bromölla!
visst är det vackert?
hahahaha!



vi stötte på några söta alpackor




jag va tvungen att ta mej ut ur bilen så jag kunde ta lite bättre bilder...
trodde dom skulle bli skrämda men icke då!
nyfikna rackare!



speciellt skelögat!



sen drog vi hem och gjorde lite god mat! =)



sen snacka vi ännu mera skit några timmar innan jag tog tåget hem igen...
där tog bromöllaresan slut för denna gången... :D


nä, nu måste jag in i duschen så jag kan ta mej till jobbet...








Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhhh mina getter!!! Hahaha. Den där till vänster nyfikna ser ballast ut hehe. Precis som "åh vad e det som händer? Nu sträcker vi extra på nacken/halsen? (vad det nu e) så vi kan se och höra bättre" hahaha. Tur du inte fick dig en spottloska i fejjan... =) Hade jag vatt med då hade jag ASGARVAT!! =D

2009-03-05 @ 15:46:22
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Åsa

AWWWWWWWWWWWW så söta, o åhhhhhhhhhh så gott!! ;)

2009-03-05 @ 21:36:01
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0