gäääsp!

    2009-03-14 / 13:40:15 Publicerat i Allmänt  


my god! så trött jag är!
men jobba 11-20.15 är rätt najs ändå, och jag förstod inte va tom menade när jag kom, att han va avundsjuk på att jag va löpare idag...
har aldrig varit det innan, men det är naaajs!
folk från alla plan ringer när dom behöver hjälp, men det dom hittills velat ha hjälp med är att ta upp folk som tupplurat och gått ut och rökt några gånger med en go liten gubbe...
glidarjobb med andra ord! :D
mindre kul imorgon dock, då har jag 7.15-20.15...men men...bara att bita ihop och hoppas jag jobbar med nån bra...

nä, nu är det dax att sätta på kaffe och snacka lite skit med tanterna...
see yaa tonight! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0