fredag i linköping! =)

    2009-03-20 / 21:17:30 Publicerat i Allmänt  

jahopp...lite klag först?
mina ögon gör sååå ont!
dom är röda och irriterade...
hmm...kan det va linköpingsluften? tror nog det snarare är katten....tyvärr... :(
men men...
det är inte värre än att man står ut!


resan hit till linköping va lååång!
det gjorde inte saken bättre att jag satt och va kinkig nästan hela resan...
som tur va kunde man skicka sms och få ut sina aggrokänslor...
tack caroline!! ;)
men allvarligt talat!
inte tar väl en "normal människa" av sej sina tjocka vinterskor OCH strumpor och lägger upp fötterna på sätet mittemot?!
det va en tjock, hårig muslim och det gör banne mej inte saken bättre!
alltså, inte att han är muslim...äsch, du vet va jag menar!! :D
men fyfasen va det luktade apa! och alla tittade på honom men han fattade inte vinken...
sen när det va ungefär en timme kvar på min resa så började han läsa från mini-koranen han hade i fickan och det va inte tyst han gjorde det heller...mupp!!
kan fortfarande se hans krylliga, feta tår framför mej...urk!
att han satt och pillade mellan tårna ett par gånger oxå gör det hela ännu mindre okej! :(

men tillsluuuut kom jag fram till linköping och det blev mys och god mat hela kvällen!
och sen lite mys till! :D

idag har vi varit på sötnosens jobb, han va tvungen att få nån spruta och han visa mej runt lite...
va faktiskt mer intressant än jag trodde! och härliga människor verkade det va där oxå! ;)
men usch usch usch vilka fula kläder man va tvungen att ha på sej....eller va tycks?



sen gick vi på stan och lullade omkring en stund...
hamnade på ett ställe med god, men lite för stark, tacos...
och sur mandarin fick man till efterrätt :P






my god va jag måste börja sola!
är ju vit som ett spöke! :(
det får hamna överst på min to do-list när jag kommit hem till malmö! =)

nä, nu tänkte jag gå från datorn, ta ett glas vin och va lite social...
behöver jag säga hur glad jag är att äntligen få träffa sötnosen igen? ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe a men du passar ju i grönt flinar Tänkte först när jag bara skummafe igenom (brukar göra det innan jag börjar läsa) att oh shit har hon vatt hos läkaren???? men så var det ju din sötnos jobb bara hehe. Här e oxå en som behöver sola. Ser fan anskrämlig ut =( Var det mig du menade att du fick ut dina aggressioner?? =) Alltså jag hade inte accepterat att han höll på så... brukar inte vilja säga till jag heller, e hellre tyst men det finns gränser om man säger så! =D Och en illaluktande muslim med äckliga tår hade varit mer än nog för mig att hantera =)

2009-03-20 @ 21:47:23
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0