en dag kvar! :D

    2009-03-18 / 08:19:56 Publicerat i Allmänt  


jag har aldrig gillat att snooza, har bara hoppat upp ur sängen så fort klockan ringt...
men inte nu längre! har blivit drottning över snooz! :D

men skit i det! skit i att jag inte kom upp i tid så jag kunde städa! skit i att jag sitter här i morgonrock fortfarande!
jag har iallafall blivit bättre, för förkylningen ligger bara kvar som en dum huvudvärk...
igår lät jag som en fjortonårig kille...helt sjukt va jag kraxade och hostade...
men men...
måste varit kristianstadsluften som gjorde det! :D

jag va nästan död när jag kom hem till mamma igår, men tvingade ändå henne att följa med till tivoliparken...
va ju tvungen att njuta av solen och titta på änderna! :D





mammas fågel är förresten heeelt knäpp...
hur kul är det egentligen att slå sitt huvud mot en klocka om och om och om och om igen...?!




mamma gjorde förresten en väska jag kan ha till jobbet...
har jag berättat att hon är heeelt såld på igelkottar? :P





Kommentarer
Postat av: ninja

när ska du göra min fuling? :).

2009-03-18 @ 12:48:30
Postat av: C

du har ju inte lättaste arbetstiderna heller så det är inte så lätt att träffa dig ! Hoppas iaf du kommer på min student den 12 Juni :D

2009-03-18 @ 23:56:48
URL: http://shicaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0