då va det söndag igen :(

    2009-03-22 / 15:43:45 Publicerat i Allmänt  

usch...måndag imorgon...åka hem till malmö igen...känns inte alls kul! :(
trots att det snöar som fan här just nu hade jag gärna stannat ett bra tag till....
snö! det borde va vår nu så man slipper frysa!!

hmm...vad har hänt sen i fredes?
vi har tex kollat massa bra film...och nån halvbra...
vi såg the signal i torsdes, den va skum...inte bestämt mej om jag gilla den eller inte..
sen i fredes blev det mys i soffan till först twilight, som va riiiiktigt bra!
sen kollade vi på unborn, som inte alls va lika bra...inte ens bra egentligen...

igår gick vi hem till sötnosens föräldrar för hans kära mor fyllde år...
så nu har jag fått träffa alla syskonen plus respektive oxå...ujuj! =)




dom har en hund som bara är sååå go! =)



det råkade bli lite körsbärsvin där hemma...



efter massa trevliga timmar tog vi oss hem...
där vi spelade lite playstation...vilken jag sög så katastrofalt på!!



jävla bilspel...



fast va inte kinkig speciellt länge... ;)



katten fick oxå lite kärlek, får inte va orättvist!



nä, nu ska jag färga håret...håller tummarna för att det blir okej...
inte det lättaste att fixa slingor själv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0