whoopsie! :D

    2009-06-17 / 16:39:39 Publicerat i Allmänt  


jag skulle ut på stan för att hitta ett par leggings att ha till klänningen på fredag...
det va inte meningen att jag skulle komma hem med ett linne, en sjal, en tubtopp, en bikiniöverdel, en kjol och en klänning oxå... ;)
men jag kan inte minnas sist jag köpte kläder, och nu har jag verkligen kämpat med vikten oxå och är äääntligen på rätt spår igen...
så nu kommer jag va snygg hela helgen uppe hos älsklingen!
jag säger som mamma: jag förtjänar det!! :D
lägger ut bilder på grejerna sen...

tjaa!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaaa you better lägga ut bilder sen så man får se fynden!! =D

2009-06-17 @ 17:13:30
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0