tråkmåndag

    2009-06-22 / 20:53:08 Publicerat i Allmänt  


då va man äntligen hemma igen...
trodde banne mej aldrig denna dan skulle ta slut!
usch och tvi!!

lägger mest ut massa egobilder från helgen för vet inte om det är okej för dom andra om jag lägger ut på dom...
glömde fråga :P





matte försöker nog berätta nåt...
jag har väääldigt svårt att förstå va han säger, den dialekten är inte att leka med...



sweetie! :D


SJ förstörde nästan min midsommar...
det är inte okej att komma fram två timmar försent! :(
speciellt inte när man sitter precis framför en spädunge som vägra hålla truten och en mamma som nynnade obehagligt högt, heela resan!

sötnoskissen!!


jag har faktiskt saknat valfrid!

han är så pussvänlig! :D


ge fan i att ta bilder på mej när jag plattar håret, okej?!

nya bikinin på, rumpan skönt placerad på en stol...
solen bränner skönt i ansiktet men vad händer då??

dumma dumma svenska sommar!!


nu är jag trött som en röv så nu blir det sängen för min del...





tja!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Stakars askungen, eller hur e det du brukar säga till mig när jag har otur.... =) Men att det är dumma svenska jävla midsommar har du rätt i!!!

2009-06-22 @ 23:00:57
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0