snark!!

    2009-06-03 / 05:49:30 Publicerat i Allmänt  


jag har sovit som en stock!
men alldeles för få timmar...
råkade börja med en bok som nog va för bra, kunde inte släppa den! :P








helt ärligt, jag vet inte vad jag hade gjort utan mina öronproppar!
jag sover alltid med dom, dom få gånger jag inte fått med mej dom ligger jag sömnlös nästan hela natten...
speciellt i dessa tider är dom priceless!
ja, ni har tagit studenten!
ja, det är skitkul för er!
men måste ni köra runt och tuta hela jävla kvällen/natten?!?!


Kommentarer
Postat av: Anna

yes... en till som e "beroende" av öronproppar..hehe samma här...

2009-06-03 @ 13:21:49
Postat av: Åsa

Visst e studenfirandet störigt! Men öronproppar hade jag akdrig fixat att sova med.. :)

Pysspyss...

2009-06-03 @ 18:11:00
Postat av: sofie

man sover sååå gott så! :D

helt tyst å underbart!

2009-06-03 @ 21:38:41
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Baktanten

Hmm undrade nästan varför du inte godkänt min kommentar men kom på sen att det inte gick att publicera innan =/ Jag skrev att det var kul att se att vi har samma smak på sängkläder =)

2009-06-03 @ 23:45:37
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0