jag har världens bästa moster!! :D

    2009-06-30 / 00:44:36 Publicerat i Allmänt  



orkar inte skriva eller lägga ut bilder så gör det imorgon...
men nu är vi iallafall hemma igen och det har varit sååå underbart!! :D

men så fort jag kom hem så började min jävla otur igen...
telefonen är stendöd och vägrar vakna igen!
hur länge har jag haft den? några månader?
är bara glad att alla bilder fortfarande fanns kvar, tagit nästan trehundra...
så lovar att lägga ut massa bilder imorgon...

natti natti!

bye bye then! :D






Kommentarer
Postat av: Caroline

YOU'RE HOME, YOU'RE HOME, YOU'RE HOOOOOOOME!!!!! =D hihi! Fan sicken tur att bilderna var kvar då! Det hade fan varit det värsta. Martin kraschade en HEL jävla hårddisk med foton från min tid i Värmland, bilder från massa fester, Öland, midsommar 2003 i/på Smögen... det grämer mig faktiskt jäkligt mkt fortfarande trots att jag sagt att det inte gör nåt... och det gör det inte heller bara det att han tog fel hårddisk... det var externa sådana =/



Ser fram emot bilderna =)



Puzz

2009-06-30 @ 00:53:41
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0