gnäll-inlägg! :D

    2009-06-08 / 20:56:17 Publicerat i Allmänt  


bööhöö!
måste bara få gnälla av mej lite...
mensvärken knivar fortfarande runt i magen och nu har ögonen börjat fucka igen!
oxå är jag trött som en röv!
och ja! rövar kan bli trötta! :P







tänkte ta en bild på min snygga städoutfit men oj, det ser ju ut som jag har gravidmage!!
hahahaha!




nä..nu ska jag fixa den sista tvätten sen ta mej ett glas vin och försöka leta reda på en klänning jag blivit av med...
kan bara minnas att jag haft den på mej en gång, och det va när jag va tjöckis och tror den kommer sitta bättre nu...
men hur kan en klänning bara försvinna så?!
jag ska ta mej ner till debaser senare och ta några drinkar med brallan!
vi har allt lite skvaller att ta igen! ;)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Mehhh... hade du mer tvätt???? :0

Jag tog ju ditt när jag ändå höll på i tvättstugan ... ;)

2009-06-09 @ 22:50:29
Postat av: sofie

tydligen missade du lite...din slarver!! :P

2009-06-10 @ 05:40:38
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0