äventyr på landet...

    2009-06-03 / 22:08:11 Publicerat i Allmänt  

idag efter jobbet tog jag mej ut på landet! =)
tyckte det va dax att hälsa på den här lilla krabaten...


fladdermus!!

och här har vi bovet i dramat!

jag tog med lite hembakat...
någon gillade visst mina kakor! ;)

glufs!!

nom nom nom...

efter några timmar va det dax att ta sej ut och bränna lite kalorier...

mysigt väder va det allt! =)

"den blomstertid nu kommer osv osv jidderjidder..."

nä! tillbaks till stan nu! :D







Kommentarer
Postat av: Baktanten

Alltså den hunden är så otroligt söt så jag vet inte var jag ska ta vägen!!! Herttaaaaa!!! Så gullig hon e i vassen hahaha!! Goseboll!! Idi e bara för cool! Tyckte stina om fladdermusen?? flin

2009-06-03 @ 23:54:50
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: Finnjäääääävel

Du vara en mästerfotografen tom fladdermuskadavret såg levande ut..jepp

2009-06-05 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0