slö-måndag...

    2009-07-13 / 17:56:37 Publicerat i Allmänt  

det har varit så härligt idag, slippa gå upp fem och slippa slita på jobbet från morgon till kväll...
jag va helt död när jag kom hem igår kväll...


så imorse låg jag extra länge i sängen bara för att jag kunde! :D
att jag sen hade en bra bok som sällskap va inte fyskam heller...
har blivit en riktig boknörd igen...



när jag äntligen lyckades ta mej upp så fick det bli en liten runda på stan...
bl.a för att hämta ut telefonen som varit på lagning, köpa present till moderskeppet och posta lite grejer...
va duktig oxå och köpte en klocka till badrummet! :D
gillar egentligen inte klockor men känner att jag måste ha en i badrummet...
har en tendens att duscha aaalldeles för länge, så tror det va en bra investering ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

men du e lustig... du säger att du kan ligga lite längre bara för att du kan så går du upp NIO??? Eller är det nåt jag fått för mig? Du smsade nog mig vid den tiden iaf hehe. Klocka i badrummet skulle jag oxå behöva hahaha.

2009-07-15 @ 11:27:28
URL: http://kcalorin.wordpress.com
Postat av: sofie

men det är ju länge, knasboll!! :P

2009-07-16 @ 08:41:54
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0