lite bilder till...

    2009-07-23 / 05:27:06 Publicerat i Allmänt  

efter en underbar helg som gick alldeles för fort så va det dax för jobb igen...



i måndags efter jobbet åkte jag ut till bunkeflo och min härliga gudson! :D



han fick leksak och oxpitt! ;)



det va banne mej kärlek vid första ögonkastet!!



ukko och hertta slappar lite...



tisdag, jobb som vanligt...



när jag kom hem blev jag akut baknödig!




men hur kul är det att äta själv?
så jag åkte ut till godingarna igen... ;)





onsdag va jag leeeedig! :D



tog mej bort till samantha som sålde billigt smink...
me like! ;)



det va även tvättdag...i hate it!!
hittade dock denna gamla klänningen...
rooooosa!! :D



moderskeppet glömde ett linne...
vet inte om hon får tillbaks det, det passa ju så bra på mej!
eller? ;)




nu ska jag ner och hämta upp sista tvätten sen är det dax för jobb igen...
skulle egentligen jobbat kväll idag men pashtoon ville byta så jag får skylla mej själv att jag gick med på det :P

imorgon efter jobb så blir det grillning och vindrickande ute i bunkeflo, lotta och victor kommer oxå!
ska bli sååå kul att träffas igen...
förhoppningsvis kommer sötapan oxå men hon bangar säkert :P



Kommentarer
Postat av: therese

Visst e han :)

2009-07-23 @ 22:19:06
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ameeen faaan då!!!! Hade jag läst detta innan så hade banne mig Martin fått åka själv ;P Jag hade ju oxå velat träffa Lotta och Victor =) Alltså hennes son menar jag nu inte kocken på torpet hahaha. Nästa gång du.... då tänker jag fan inte banga!! Lita på det!!



Klänningarna var jättefina! Och linnet får du allt behålla - det satt perfekt på daajj!! =) Den bilden på Ukko när han tittar upp på dig.. 4:e kortet uppifrån.... SÅ SÖÖÖÖT!! Nästa gång du ska ut dit även om så bara på en snabbvisit... kan du inte säga till då så kanske jag kan få hänga på?? =)

2009-07-25 @ 02:09:18
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0