jobbelördag

    2009-07-11 / 12:11:46 Publicerat i Allmänt  

wiie!
jag lyckades sova inatt!
me so very happy!! :D
jag la mej vid tio sen fastna jag vid en bra bok så somnade några timmar senare...
när klockan ringde vid fem så kändes det att man inte gått upp så tidigt på ett bra tag...
va sååå segt!!
men nu är man på jobbet och ska va här till sex ikväll...

allt känns såå mycket bättre idag...
hade ett långt samtal med chefen igår så nu känns det lite tryggare...
älsklingen kommer på fredag och ev skulle moderskeppet komma ner i veckan som kommer...
sen måste jag ju ta en tur ut till bunkeflolandet, dels för att hälsa på finnjävlen och dels för att min fina gudson kommer på onsdag! =)



vad ska man med tanter till om man inte kan "tvinga" dom att massera en? ;)




Kommentarer
Postat av: elin berndtsson

Hej´! jag kollar in din blogg ofta och har tyckt att du varit så deppig sista tiden så jag blev så glad när jag läste att du både sovit och att du mår bättre :) själv har jag tagit mig i kragen o börjat ofigurera min kost lite.. ska se hur de går :)

hoppas du har haft en bra helg!!



massa kramar elin

2009-07-12 @ 20:10:21
Postat av: sofie

naaw! tack gumman!

va glad jag blev nu, ingen aning om att du kolla min blogg ju...



du...det där kommer du klara galant!! :D

du måste berätta hur det går!

kraaam

2009-07-13 @ 17:33:31
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men va faaan... här har jag oxå kommenterat innan ju... grrrr. Ska iaf komma ihåg att gamlingarna kan massera ;P Man ska ju hålla dom sysselsatta hihihi!

2009-07-15 @ 11:30:41
URL: http://kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0